PREDMET NABAVE: DIGESTOR SPECIJALNE NAMJENE
EVIDENCIJSKI BROJ NABAVE:JN12/19
DATUM OBJAVE NA STRANICAMA NARUČITELJA:05.03.2019.
ROK ZA DOSTAVU PONUDA 15.03.2019. DO 09:00 SATI
ZAPISNIK O PREGLEDU I OCJENI PONUDA
OBAVIJEST O ODABIRU
Poštovani,
dokumentaciju za dostavu ponuda možete zatražiti putem ZAHTJEVA te će Vam ista biti dostavljena nakon ispunjavanja zahtjeva elektroničkom poštom.
Svi zainteresirani gospodarski subjekti koji su poslali zahtjev za dokumentacijom biti će obaviješteni o svim eventualnim izmjenama i dopunama iste i to elektroničkom poštom na adresu koju su naveli prilikom slanja zahtjeva.
Naputak za provedbu jednostavne nabave
SAVJETOVANJE TRAJE OD 27.02.2019. DO 05.03.2019.
DOKUMENT NABAVE
TROŠKOVNIK
Poštovani,
dokumentaciju za dostavu ponuda možete zatražiti putem ZAHTJEVA te će Vam ista biti dostavljena nakon ispunjavanja zahtjeva elektroničkom poštom.
Svi zainteresirani gospodarski subjekti koji su poslali zahtjev za dokumentacijom biti će obaviješteni o svim eventualnim izmjenama i dopunama iste i to elektroničkom poštom na adresu koju su naveli prilikom slanja zahtjeva.
Naputak za provedbu jednostavne nabave
Naručitelj je, na stranicama elektroničkog oglasnika Republike Hrvatske, poslao na objavu postupak javne nabave.
Svi zainteresirani gospodarski subjekti mogu svu dokumentaciju predmetnog postupka javne nabave preuzeti pristupom u EOJN na adresi: https://eojn.nn/hr/Oglasnik/
Naručitelj je, na stranicama elektroničkog oglasnika Republike Hrvatske, poslao na objavu postupak javne nabave.
Svi zainteresirani gospodarski subjekti mogu svu dokumentaciju predmetnog postupka javne nabave preuzeti pristupom u EOJN na adresi: https://eojn.nn/hr/Oglasnik/
PREDMET NABAVE: Redovno servisiranje i održavanje aparata za hemodijalizu proizvođača B. Braun Dialog
DATUM OBJAVE: 21.03.2024.
ROK ZA DOSTAVU: 02.04.2024. DO 09:00
ZAPISNIK O PREGLEDU I OCJENI PONUDA I OBAVIJEST O ODABIRU
Poštovani,
dokumentaciju za dostavu ponuda možete zatražiti putem ZAHTJEVA te će Vam ista biti dostavljena nakon ispunjavanja zahtjeva elektroničkom poštom.
Svi zainteresirani gospodarski subjekti koji su poslali zahtjev za dokumentacijom biti će obaviješteni o svim eventualnim izmjenama i dopunama iste i to elektroničkom poštom na adresu koju su naveli prilikom slanja zahtjeva.
Pravilnik o provedbi postupaka jednostavne nabave
Naručitelj je, na stranicama elektroničkog oglasnika Republike Hrvatske, poslao na objavu postupak javne nabave.
Svi zainteresirani gospodarski subjekti mogu svu dokumentaciju predmetnog postupka javne nabave preuzeti pristupom u EOJN na adresi: https://eojn.nn/hr/Oglasnik/
PREDMET NABAVE: Potrošni materijal za laparoskopske operacije
DATUM OBJAVE: 21.03.2024.
ROK ZA DOSTAVU: 02.04.2024. DO 08:00
Poštovani,
dokumentaciju za dostavu ponuda možete zatražiti putem ZAHTJEVA te će Vam ista biti dostavljena nakon ispunjavanja zahtjeva elektroničkom poštom.
Svi zainteresirani gospodarski subjekti koji su poslali zahtjev za dokumentacijom biti će obaviješteni o svim eventualnim izmjenama i dopunama iste i to elektroničkom poštom na adresu koju su naveli prilikom slanja zahtjeva.
Pravilnik o provedbi postupaka jednostavne nabave
Naručitelj je, na stranicama elektroničkog oglasnika Republike Hrvatske, poslao na objavu postupak javne nabave.
Svi zainteresirani gospodarski subjekti mogu svu dokumentaciju predmetnog postupka javne nabave preuzeti pristupom u EOJN na adresi: https://eojn.nn/hr/Oglasnik/