PREDMET NABAVE: DIGESTOR SPECIJALNE NAMJENE
EVIDENCIJSKI BROJ NABAVE:JN12/19
DATUM OBJAVE NA STRANICAMA NARUČITELJA:05.03.2019.
ROK ZA DOSTAVU PONUDA 15.03.2019. DO 09:00 SATI

ZAPISNIK O PREGLEDU I OCJENI PONUDA

OBAVIJEST O ODABIRU
Poštovani,
dokumentaciju za dostavu ponuda možete zatražiti putem ZAHTJEVA te će Vam ista biti dostavljena nakon ispunjavanja zahtjeva elektroničkom poštom.
Svi zainteresirani gospodarski subjekti koji su poslali zahtjev za dokumentacijom biti će obaviješteni o svim eventualnim izmjenama i dopunama iste i to elektroničkom poštom na adresu koju su naveli prilikom slanja zahtjeva.

Naputak za provedbu jednostavne nabave
SAVJETOVANJE TRAJE OD 27.02.2019. DO 05.03.2019.
DOKUMENT NABAVE

TROŠKOVNIK
Poštovani,
dokumentaciju za dostavu ponuda možete zatražiti putem ZAHTJEVA te će Vam ista biti dostavljena nakon ispunjavanja zahtjeva elektroničkom poštom.
Svi zainteresirani gospodarski subjekti koji su poslali zahtjev za dokumentacijom biti će obaviješteni o svim eventualnim izmjenama i dopunama iste i to elektroničkom poštom na adresu koju su naveli prilikom slanja zahtjeva.

Naputak za provedbu jednostavne nabave

Medicinskim sestrama i tehničarima koji su ovo zanimanje odabrali za svoj životni poziv, upućujemo iskrene čestitke, uz zahvalu za svu humanost, požrtvovnost i brigu usmjerenu prema drugima. Bez vas, njega bolesnih i zaštita zdravih građana jednostavno je nezamisliva i svjesni smo da je Vaša pomoć i podrška u zdravstvenom sustavu vrijednost koju svi moramo čuvati
PREDMET NABAVE: REDOVNO SERVISIRANJE I ODRŽAVANJE APARATA ZA HEMODIJALIZU PROIZVOĐAČA B.
BRAUN DIALOG
DATUM OBJAVE: 07.05.2025.
ROK ZA DOSTAVU PONUDA: 20.05.2025. DO 08:00 SATI
Poštovani,
dokumentaciju za dostavu ponuda možete zatražiti putem ZAHTJEVA te će Vam ista biti dostavljena nakon ispunjavanja zahtjeva elektroničkom poštom.
. Ponudu može dostaviti samo ovlašteni servis na području Republike Hrvatske za opremu i potrošni materijal Alpinion.
Svi zainteresirani gospodarski subjekti koji su poslali zahtjev za dokumentacijom biti će obaviješteni o svim eventualnim izmjenama i dopunama iste i to elektroničkom poštom na adresu koju su naveli prilikom slanja zahtjeva.
Pravilnik o provedbi postupka jednostavne nabave
Primalje imaju posebnu ulogu u zdravstvu, ali i u životu žena koje su uz njihovu nesebičnu pomoć na ovaj svijet donijele prekrasna mala bića.
U najosjetljivijim i najvećim trenutcima života primalje su osobe koje osim zdravstvene njege pružaju i riječi ohrabrenja te „zlatne“ savjete koji su uvijek dobrodošli kad je riječ o porodu i brizi za novorođenčad.

PREDMET NABAVE: Sonda za uređaj Alpinion E-cube 11 SN K00871
EVIDENCIJSKI BROJ NABAVE:JN 33/25
DATUM OBJAVE: 11.04.2025.
ROK ZA DOSTAVU PONUDA: 23.04.2025. DO 09:00 SATI
ZAPISNIK O PREGLEDU I OCJENI PONUDA
OBAVIJEST O ODABIRU
Poštovani,
dokumentaciju za dostavu ponuda možete zatražiti putem ZAHTJEVA te će Vam ista biti dostavljena nakon ispunjavanja zahtjeva elektroničkom poštom.
. Ponudu može dostaviti samo ovlašteni servis na području Republike Hrvatske za opremu i potrošni materijal Alpinion.
Svi zainteresirani gospodarski subjekti koji su poslali zahtjev za dokumentacijom biti će obaviješteni o svim eventualnim izmjenama i dopunama iste i to elektroničkom poštom na adresu koju su naveli prilikom slanja zahtjeva.
Pravilnik o provedbi postupka jednostavne nabave
PREDMET NABAVE: BRZI ANTIGENSKI TESTOVI
DATUM OBJAVE: 19.03.2025.
ROK ZA DOSTAVU PONUDA: 31.03.2025. DO 08:00 SATI
ODLUKA O PONIŠTENJU
Poštovani,
dokumentaciju za dostavu ponuda možete zatražiti putem ZAHTJEVA te će Vam ista biti dostavljena nakon ispunjavanja zahtjeva elektroničkom poštom.
Svi zainteresirani gospodarski subjekti koji su poslali zahtjev za dokumentacijom biti će obaviješteni o svim eventualnim izmjenama i dopunama iste i to elektroničkom poštom na adresu koju su naveli prilikom slanja zahtjeva.
Pravilnik o provedbi postupka jednostavne nabave
PREDMET NABAVE: USLUGE FIKSNE I MOBILNE TELEFONIJE
DATUM OBJAVE: 17.02.2025.
ROK ZA DOSTAVU PONUDA: 28.02.2025. DO 08:00 SATI
ZAPISNIK O PREGLEDU I OCJENI I OBAVIJEST O ODABIRU
Poštovani,
dokumentaciju za dostavu ponuda možete zatražiti putem ZAHTJEVA te će Vam ista biti dostavljena nakon ispunjavanja zahtjeva elektroničkom poštom.
Svi zainteresirani gospodarski subjekti koji su poslali zahtjev za dokumentacijom biti će obaviješteni o svim eventualnim izmjenama i dopunama iste i to elektroničkom poštom na adresu koju su naveli prilikom slanja zahtjeva.
Pravilnik o provedbi postupka jednostavne nabave